Al thuis - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu Al thuis - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu

Al thuis

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

18 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vanuit Nederland hierbij zoals belooft een laatste bericht.

De laatste dagen in Nieuw-Zeeland hebben we vrij rustig aan gedaan. In Auckland hebben we veel gewandeld. Onder meer een wandelroute in de Lonely Planet. Maar ook in 2 grote musea (Auckland museum en Auckland Art Gallery) rondgestruind.
Het uitzicht in de 328 meter hoge sky tower was erg mooi. Overdag kun je tientallen kilometers ver kijken en 's avonds zijn de lichtjes in de stad ontelbaar.
Door de veerboot te nemen naar Devenport hadden we een mooi uitzicht op de stad en op de harbour bridge.
Om niet zonder tastbare herinnering terug te keren naar Nederland hebben ook maar wat gewinkeld en de laatste dollars uitgegeven.

De terugreis naar Nederland verliep naar onze mening te traag. De geluiden van de gorgelende Chinezen in het vliegtuig hielpen hierbij uiteraard ook niet bij.

• 18 Januari 2012 - 21:56

Evrim:

prachtige foto's!

• 19 Januari 2012 - 14:22

Katja:

Wauw, geweldig mooi daar!