Rustig aan - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu Rustig aan - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu

Rustig aan

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

03 Februari 2014 | Thailand, Krabi

We hebben al een tijd weinig van ons laten horen. De reden hiervan is dat we besloten hebben het wat rustiger aan te doen tijdens onze reis. Hierdoor zijn we niet naar Cambodja gereist, maar naar eilanden in Thailand. Op Phuket hebben we wat gewandeld, gewandeld en gezwommen: niet echt spannend dus voor een goed verhaal. Toch hebben we ook wel wat gezien zoals de big bhudha, chinese tempels en thaise tempels. Maar Phuket is in ieder geval erg toeristisch.
Ook het eiland Koh Phi Phi is erg toeristisch, maar de stranden en uitzichten op het eiland zijn erg mooi.
We zijn nu in Krabi (op het vaste land van Thailand) en gaan over 2 dagen via Bangkok (we zien feitelijk alleen de omgeving van het vliegveld in Bangkok) terug naar Nederland.

• 03 Februari 2014 - 22:23

Els:

Hoi Wendy en Roy willen jullie laten weten welk vlucht nr. Dat jullie hebben dan kan ik zien hoe laat dat jullie landen . En geniet nog een paar dagen Gr. Mam en Marco