Luang Prabang - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu Luang Prabang - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu

Luang Prabang

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

15 Januari 2014 | Laos, Luang Prabang

We zijn al enkele dagen in het winterse Luang Prabang Laos. Het is net boven de 20 graden en het is niet erg warm te noemen.
In de stad zijn erg veel wats en tats (tempels) te vinden. We hebben er vele bezocht. Verder zijn hier erg veel tuktuks, monniken, boedhas, te veel lage tentjes op de avondmarkt en veel guesthouses. We hadden moeite om ons guesthouse te vinden in de nauwe straatjes van de stad.
We bleven hier nog twee dagen, maar we zullen ons vast vermaken. Er is namelijk nog veel te zien in de stad en net buiten de stad.

• 15 Januari 2014 - 09:45

Oksana:

Hallo Roy,

Nog beste wensen en een gelukkig nieuw jaar voor jou en Wendy. Geniet mar van jullie vakantie en samen zijn! Ik ben terug van Rusland en heb voor iedereen een leuke verrassing mee gebracht, jouw zal ik in jouw la zetten. Ik heb daar in Rusland goede weer gehad, boven nul , rond 5 graden. Kinderen hebben zich prima vermaakt. kun je voor mij een kleine budha uit een tempel mee nemen, als het niet te lastig is natuurlijk, dan betaal ik je hier terug.

Vele groeten,
    Oksana