rustig dagje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu rustig dagje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu

rustig dagje

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

01 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Ik was wat laat wakker vandaag en heb er daarom maar een rustige dag van gemaakt. Tja, het is vakantie waardoor ik alleen de wekker zet als ik een vliegtuig of boot moet halen. Ik heb vandaag een auto geregeld om vanaf donderdag richting Sydney te rijden. Hoe (wel over de weg natuurlijk) en wat weet ik nog niet precies.
Verder heb ik wat geshopt (kleine rugzak was kapot), ben naar kangooroo point geweest (mooi uitzicht over de stad Brisbane) en wat gewandeld door wat oudere wijken (ook china town).

• 01 Februari 2010 - 09:26

Peter:

Hey Roy,
    lijkt me super om met auto af te zakken naar Sydney op deze manier zie je veel van Australie, ik vroeg me daarom ook af, in verband met onze toekomstige vestigingsplaats van strandpaviljoen altied oape, waar wonen de mooiste vrouwen?

• 01 Februari 2010 - 12:55

Ger:

Hi mate! Grappig om net maandag (toch?) een beetje uit te slapen. Dat is echt vakantie! En wat een ongelooflijke variatie in wat je onderneemt! Het is niet eenvoudig om ons een voorstelling te maken van jouw ´omstandigheden´. Hier sneeuwt het bjvoorbeeld weer en daar zul jij al tijden niet meer over hebben nagedacht. Goeie reis met de auto: heb je geen TomTom aan boord of werken ´onze´ GPS-satellieten niet voor de andere kant van de aardbol??

• 01 Februari 2010 - 16:19

Michèl:

Hey Roy,

Ik zie dat je het daar goed bevalt....
    Iniderdaad fietsen we veel, vandaag en morgen niet we zitten in Saigon.
    Maar of ze zijn gratis bij de guesthouse of voor 1 dollar te huur.......behalve in steden is goed te fietsen. Dat doen de mensen hier zelf ook genoeg. Mar in de steden is het een gekke huis, met lopen mag je blij zijn als je niet door een HONDA om ver gereden wordrt op de stoep of waar dan ook.
    Inderdaad die rugzakken zijn zeer goedkoop. Ik heb zelf een van Nothface gekocht, maar ze hebben ook Deuter, of Loewe Alpine. Je kunt die zakken zo instellen als je wilt.......maar goed.....
    Ik zou zeggen geniet maar van het weer en het land want de Australiers zijn allemaal hier. Gisteren met ze tennis gekeken....RF. Dubbelfinale ook een gedeelte gekeken. BB gewonnen neem ik aan.
    Zijn er trouwens nog tussenstops gepland op weg naar Sydney? Is me nogal een afstandje...