nat en koud - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu nat en koud - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu

nat en koud

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

13 Februari 2010 | Australië, Sydney

Jullie geloven het wellicht niet, maar het weer hier is niet heel goed. Wellicht beter dan in Nederland. Maar gisteravond ben ik tot aan het bot nat geregend. Wellicht is er meer slecht weer op komst. Melbourne stond deze week blank en dat weer zou zuidwaarts trekken (dus richting Sydney). Vandaag is het slechts 19 graden. De vochtigheid is wel erg hoog, waardoor het klam is.

Gisteravond heb ik bij een of ander Japans restaurant zeewiersoep en groenethee-ijs met rode bonen (zoute bonen) gegeten. Het restaurant was vol, maar ik was de enige " blanke" . Ik vind het wel grappig van die (voor mij dan) rare zaken te eten. Ik heb deze vakantie ook al krokodil en kangoeroe gegeten.

Ik heb vandaag geregeld dat ik maandag de Harbour Bridge kan beklimmen. Inclusief voorbereiding duurt de tocht 3,5 uur. Ik ben benieuwd. Ik moet maandag dan wel de wekker zetten, want vandaag was ik het bed weer eens niet uit te branden.

• 15 Februari 2010 - 14:09

Michèl:

Hey Roy,

Nou ja dat weer hier is nog erger....sneeuw!! Ik dacht dat ik er na vier weken wel vanaf zou zijn, niet dus:(
    Waar smaakt die krookdil naar? Waar lijkt het op? Kip? ....
    Gaaf dat je Harbourbridge gaat beklimmen!
    Tof!!

See you