Soort van regenwoud in Cairns - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu Soort van regenwoud in Cairns - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu

Soort van regenwoud in Cairns

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

27 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Heb vandaag zeker een kilometer of 10 gewandeld. Vooral de wandeling van minimaal 6 kilometers door een soort van regenwoud was lastig en soms zwaar. Veel op en af, boomstronken, gladde paden en soort van wilde kalkoenen (een of ander zwarte loopvogel met een rode kop) die soms op me afkwamen.

Wel mooie uitzichten vanuit het regemwoud.

Morgen ga ik snorkelen. Ik heb een onderwatercamera geregeld. Dus ik ben benieuwd. Duiken is geen optie voor me (zover ik weet, kan ik niet klaren).

• 27 Januari 2010 - 19:23

Kim:

Pas maar op daar met die krokodillen als je daar gaat snorkelen. Lees het verhaal van Bill maar eens :-)

Zie net dat je al wat foto's online hebt gezet, mooi. Sta je zelf ook al op een foto, anders geloven we niet dat je daar bent geweest :-)

mzzl

• 28 Januari 2010 - 11:49

Roy:

Krodillen zitten gelukkig niet op de volle zee (zover ik weet). Wel haaien zwemmen in the Coralsea (great Barrier Reef)rond(die ik zelf niet gezien heb bij het snorkelen vandaag, maar andere mensen op de " duik- en snorkelboot" wel).

Ik heb nauwelijks foto's van mezelf (vandaag eentje onderwater, ziet er niet uit met gehele duikuitrusting).

• 30 Januari 2010 - 14:11

Michel:

Hey Roy,

Ik hoop dat het snorkelen bevallen is. Volgens verloopt alles prima zot te zien, mooi zo!
    Zijn er eigenlijk nog Australiers (of alleen toeristen) in het land?
    Het wemelt hier van de mooi Australische dames! Voor het beste weer moe je blijkbaar in Sydney wezen, volgens een aantal hier. Meest gematigde.
    Maar goed....hoop dat het je bevalt....en geniet de komende tijd maar!

Tennis nog gevolgd! RF wins!!

Trouwens interesse in een travellerrugzak? Ik heb er nog eentje gekocht....cheap cheap...
    omgerekend...12 euro voor een grote travelrugzak. Maak niet wel merk, ze zin natuurlijk wel niet echt...maar ik zie het niet. Ze zeggen hier niet voor niks....same same but better!
    Je lacht je hier echt rot! De volgende bestaat nu ook al: same same but better and cheaper.
    Oh ja Zweedse dames zitten hier ook in overvloed.....oeps zelfs naast me....versta er geen klap van!