op Australian Day naar het regenachtige Cairns - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu op Australian Day naar het regenachtige Cairns - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu

op Australian Day naar het regenachtige Cairns

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

25 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Morgen is Australian Day in Australie. Vieren ze " het ontstaan" van het land.
Morgen met het vliegtuig naar Cairns. Verkoudheid is niet over, dus ik vrees voor druk op de oren (en " verstopte oren"). Na vlucht naar Alice Springs heb ik ook al een halve dag nauwelijks iets kunnen horen.We zien wel hoe het uitpakt.

Gisteren en vandaag heb ik een aantal mooie wandeltochten gemaakt. Maar door de warmte is het best zwaar. Ook door de vele " vliegenvriendjes", die constant op je gezicht blijven rondhangen en vliegen. Dat is best irritant. Maar een vliegennet, wat veel mensen om hebben, ziet eigenlijk niet uit.

Van de muggen 's avond, heb ik eigenlijk geen last (die lossen de vliegen af).

Tot in Cairns

• 25 Januari 2010 - 12:57

Peter:

Hey Roy, gisteravond in weert met Maurice overlegd dat de foto op deze pagina die met de thee vervangen zou moeten worden door een foto van jou met een aboriginal (hoeft niet dronken te zijn) in een kooi, dus voordat je vertrekt kun je die misschien nog gaan maken? Is het trouwens mogelijk dat je foto's aan deze pagina toevoegd? krijgen we een idee hoe mooi t daar is
    goede vlucht naar cairns en groet uit koud (0) en wederom met laagje sneeuw bedekt roermond

• 25 Januari 2010 - 13:25

Patrick:

update.

tennishalweert/waarbenjij.nu....

gisteren weer de oren gewassen gekregen,. 16 - 4 verloren

gr pat

• 25 Januari 2010 - 20:31

Magic:

Hey Roy, hebben trouwens gewonnen!! We missen je enorm!! Als Peter nu daar bij die bank kan werken kunnen wij die strandtent runnen.....
    Veel plezier in Cairns en hopelijk valt de vlucht mee.
    Hier zijn ook interessante ontwikkelingen aan de gang, maar hoor je wel als je terug bent.
    Excusses nog aan je ouders dat ik je gevraagt heb om te streaken!?

grt oet belsj