thuis, maar ik mis iets - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu thuis, maar ik mis iets - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu

thuis, maar ik mis iets

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

18 Februari 2010 | Australië, Sydney

Vandaag bn ik aangekomen op de luchthaven in Düsseldorf. Aleen miste ik iets. Mijn sporttas is ergens achtergebleven (waarschijnlijk in London). De overstap in London was ook erg krap, maar ik heb het vliegtuig wel gehaald. Hopelijk brengen ze me de tas morgen.

Wel weer wennen om rechts te rijden. Toen ik de eerste keer de bocht om reed met mijn auto, ging de ruiterwisser aan in plaats van de knipperlichten. De hendels zitten (vaak) in een auto met het stuur aan de rechterkant net andersom dan de auto's in Nederland.

Bedankt allemaal voor jullie beichten. Tot binnenkort of tot een volgende reis.

• 18 Februari 2010 - 14:32

Miriam:

welkom thuis, gelukkig heelhuids, see you monday

• 19 Februari 2010 - 19:25

Ger:

Ja, tot maandag! Leuk om je weer in levende lijve te mogen zien (neem foto´s mee of camera!), maar ik kan me ook voorstellen, dat je zelf nog even aan dat idee moet wennen:-)