thuis, maar ik mis iets - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu thuis, maar ik mis iets - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu

thuis, maar ik mis iets

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

18 Februari 2010 | Australië, Sydney

Vandaag bn ik aangekomen op de luchthaven in Düsseldorf. Aleen miste ik iets. Mijn sporttas is ergens achtergebleven (waarschijnlijk in London). De overstap in London was ook erg krap, maar ik heb het vliegtuig wel gehaald. Hopelijk brengen ze me de tas morgen.

Wel weer wennen om rechts te rijden. Toen ik de eerste keer de bocht om reed met mijn auto, ging de ruiterwisser aan in plaats van de knipperlichten. De hendels zitten (vaak) in een auto met het stuur aan de rechterkant net andersom dan de auto's in Nederland.

Bedankt allemaal voor jullie beichten. Tot binnenkort of tot een volgende reis.

  • 18 Februari 2010 - 14:32

    Miriam:

    welkom thuis, gelukkig heelhuids, see you monday

  • 19 Februari 2010 - 19:25

    Ger:

    Ja, tot maandag! Leuk om je weer in levende lijve te mogen zien (neem foto´s mee of camera!), maar ik kan me ook voorstellen, dat je zelf nog even aan dat idee moet wennen:-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

maand australië

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2010

foto's

18 Februari 2010

thuis, maar ik mis iets

16 Februari 2010

morgen back home

13 Februari 2010

nat en koud

12 Februari 2010

Al in Sydney
Roy

Nieuw-Zeeland

Actief sinds 24 Dec. 2009
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 15953

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 06 Februari 2014

Reisje naar Azië

19 December 2011 - 16 Januari 2012

Maand Nieuw-zeeland

15 Januari 2010 - 18 Februari 2010

maand australië

Landen bezocht: