Antwoorden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu Antwoorden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu

Antwoorden

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

26 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Hier wat antwoorden op vragen en opmerkingen.....

Ik heb nu een Internet caf'e gevonden waar ik wat foto's kan ophalen. Dat zal ik morgen of overmorgen even doen.

Ik kom niet veel fietsers tegen hier. Zeker geen pelton, want de tour Down Under wordt gehouden in en nabij Adelaide (waar ik niet kom).

Of ik een " tegenvoeter" ben weet ik nog niet. Ben momenteel het boek Tegenvoeters van Bill Bryson aan het lezen (schiet wel nog niet hard op, kom weinig toe aan lezen).

De tennisresultaten vallen wat tegen zonder mij .... jammer. Even wat harder trainen dan..., dan komt het allemaal wel goed.

Kom hier mensen tegen uit allerlei landen. Veel Duitsers, Fransen en Australiers (die in eigen land op vakantie zijn). Ik ben ook al wat Nederlanders tegengekomen. Ook veel Aziaten overigens, maar daar kan ik wat lastig mee communiceren.

  • 26 Januari 2010 - 11:20

    Magic:

    Hoi Roi,

    hopelijk gaat het lukken met de foto's. Ben erg benieuwd....
    Ik mis wel de antwoorden op mijn vragen in bovenstaand bericht!

    grt oet belsj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

maand australië

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2010

foto's

18 Februari 2010

thuis, maar ik mis iets

16 Februari 2010

morgen back home

13 Februari 2010

nat en koud

12 Februari 2010

Al in Sydney
Roy

Nieuw-Zeeland

Actief sinds 24 Dec. 2009
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 15954

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 06 Februari 2014

Reisje naar Azië

19 December 2011 - 16 Januari 2012

Maand Nieuw-zeeland

15 Januari 2010 - 18 Februari 2010

maand australië

Landen bezocht: