Antwoorden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu Antwoorden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Roy Vlijmen - WaarBenJij.nu

Antwoorden

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Roy

26 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Hier wat antwoorden op vragen en opmerkingen.....

Ik heb nu een Internet caf'e gevonden waar ik wat foto's kan ophalen. Dat zal ik morgen of overmorgen even doen.

Ik kom niet veel fietsers tegen hier. Zeker geen pelton, want de tour Down Under wordt gehouden in en nabij Adelaide (waar ik niet kom).

Of ik een " tegenvoeter" ben weet ik nog niet. Ben momenteel het boek Tegenvoeters van Bill Bryson aan het lezen (schiet wel nog niet hard op, kom weinig toe aan lezen).

De tennisresultaten vallen wat tegen zonder mij .... jammer. Even wat harder trainen dan..., dan komt het allemaal wel goed.

Kom hier mensen tegen uit allerlei landen. Veel Duitsers, Fransen en Australiers (die in eigen land op vakantie zijn). Ik ben ook al wat Nederlanders tegengekomen. Ook veel Aziaten overigens, maar daar kan ik wat lastig mee communiceren.

• 26 Januari 2010 - 11:20

Magic:

Hoi Roi,

hopelijk gaat het lukken met de foto's. Ben erg benieuwd....
    Ik mis wel de antwoorden op mijn vragen in bovenstaand bericht!

grt oet belsj